Sinu mentor, mitte lihtsalt märkmik!
Ettevõtluse planeerija märkmik juhendab Sind keskenduma ettevõtluses tulemusi kõige enam mõjutavatele valdkondadele.
Planeerija abil on võimalik saada vastused järgmistele küsimustele:
- kas 30% tööajast kulub turundusele ja müügile?
- kas 30% tööajast kulub toote ja/või teenuse arendusele?
- kas 30% tööajast kulub teenuse osutamisele ja/või tootmisele?
- kas 10% tööajast kulub juhtimisele, isiklikule arengule ja muudele tegevustele?
Ettevõtluse planeerija on mõeldud kõigile ettevõtjatele, kes soovivad saada tuge igapäevastes tegevustes. Eriti kasulik on planeerija neile, kes ei pööra piisavalt tähelepanu turunduse, müügi- või arendustegevustele.
Ettevõtluse planeerija märkmik aitab mentorina Sul jõuda tulemusteni läbi tasakaalustatud ettevõtluse!
Mida sisaldab ettevõtluse planeerija?
MÄRKMIK
Ettevõtluse planeerija märkmiku sisu kirjeldavad sõnad LIHTNE ja PRAKTILINE.
Ettevõtluse planeerija märkmikus on 5 teemat:
- Ettevõtlusratas – inspireerituna eluratta harjutusest hinnang ettevõtluse hetkeolukorrale.
- Eesmärkide sõnastamine.
- Aasta sündmused ja tähtajad.
- Päeva planeerimine.
- Märkmed.
Ettevõtluse planeerija märkmikus on 1 (ühe) päeva planeerimiseks 5 võimalust (A5 formaat mõõtudega 148*210, kaal ca 400 grammi, 200 lehekülge):
- Päevakava – kellaaegade jaotus ajavahemikus kl 7.00-22.00 kohtumisteks, koolitusteks vm tegevusteks.
- Märkmed – informatsioon, mida muidu lisad paber post-it’ile.
- Mõtted ja ideed – tulevikus elluviidavad ideed vm mis Sind inspireerib.
- Tööga mitteseotud tegevused – eraeluga seotud tegevused.
- Ettevõtluse planeerija – turunduse, müügi, arenduse, teenuse osutamise, tootmise ja juhtimise ajaline planeerimine.
Igapäevase kasutamise korral jätkub märkmikust keskmiselt 6 kuu tegevuste planeerimiseks.
SISULEHED
Inimesed on erinevad. Mõnele sobib tegevuste planeerimiseks märkmik, teistele prinditud sisulehed ja kolmandatele e-lahendused.
Sisulehed sobivad Sulle, kui Sa eelistad tegevusi planeerida kas A4 paberil (prindituna) või elektrooniliselt (täidetav pdf).
Sul on võimalik osta lisaks märkmikule (või eraldi) järgmisi sisulehti:
a) Märkmiku sisuleht päeva tegevuste planeerimiseks (on märkmikus):
- Päeva planeerija (ajakava, märkmed, ideed, mõtted, muud tegevused ja ettevõtluse planeerijas turunduse, müügi, arenduse, teenuse/tootemise ja juhtimise ajaline jaotus).
b) Lisalehed eesmärkide sõnastamiseks (ei ole märkmikus):
- Nädala planeerija;
- Kuu planeerija;
- Kvartali planeerija;
- Aasta planeerija.
Kokku on 5 tüüpi sisulehti kahes erinevas formaadis – print ja täidetav pdf (kokku 20 faili).
Osta sisulehed kas eraldi või märkmikule lisaks!
Millist ettevõtluse planeerijat osta?
Ettevõtluse planeerija märkmiku (sh e-märkmiku ja sisulehti) on võimalik osta üksnes Ettevõtluskoolitused OÜ e-poest!
Ostes märkmikule lisaks PDF SISULEHED, on võimalik ettevõtluse planeerimisega alustada kohe! Lisalehed lisa ostukorvi e-poes.
NB! Tume- ja helesinised märkmikud on püsivalt soodsad kuni laojäägi lõpuni! Märkmikud on väikese defektiga. Lehekülgedel 20-21 on sama leht (ehk kellaaegade planeerija). Seega kui enne seda paiknevad märkmikus kellaajad vasakul ja päeva planeerija paremal, siis alates 22. leheküjest on lehekülgede paigutus vastupidi.
Videod märkmiku ja sisulehtede kasutamiseks
Videos jagan hetke, millal sain kätte esimesed märkmiku testtooted
Video sisaldab sisulehtede kasutamise võimalusi (paber + täidetav pdf)
Videos jagan hetke, millal sain kätte esimesed märkmiku testtooted
Pabermärmiku sisu tutvustav video
Video sisaldab sisulehtede kasutamise võimalusi (paber + täidetav pdf)
Märkmiku autori tutvustus
Minu nimi on Sirle Truuts.
Olen ettevõtluse planeerija märkmiku ja sisulehtede autor.
Märkmik sündis minu enda tegevuste ja ajaplaneerimise probleemidest.
Läbipõlemise tulemusel kogesin esimest korda elus raskusi ettevõtjana ajaplaneerimises nii, et kõik tulemust mõjutavad teemad saaksid võrdselt tähelepanu. Kulutasin palju aega administratiivsetele tegevustele ja vältisin nii turundust, müüki kui ka arendust. Vajasin uut ja mind toetavat süsteemi!
Katsetasin e-kalendrites to-do nimekirja tegemist. Tulemus – ignoreerisin neid. Seejärel otsisin poest sobivat märkmikku, kuid ei leidnud. Kirjutasin ka tegevusi tavalisse vihikusse. See toetas väga hästi igapäevaste administratiivtegevuste tegemist, aga mitte nende tegevuste tegemist, mis mõjutasid kõige enam tulemust (nt arendus, turundus ja müük). Seega töö efektiivsus mõne võrra paranes, aga tulemused mitte.
Seega tegin endale planeerimise sisulehed, millest omakorda sündis märkmik. Peale 3 nädalat aktiivset kasutamist on muutus märgatav, eelkõige turundustegevustes.